Hoelang zijn jullie al klant?
Joyce vertelt dat zij de diensten van Frama al gebruikt sinds ze werkzaam is bij Center Parcs Nederland. “Dat is nu zo’n 20 jaar. We gebruiken de frankeermachine en melden onze pakketten online voor op het verzendplatform van Frama.”
Hoe bevalt de frankeermachine van Frama?
“De frankeermachine is erg handig. We versturen namelijk veel brieven. Met slechts een minuut of 2 per dag heb ik alle brieven gefrankeerd. ”
Joyce, Center Parcs Nederland
Verloren en gevonden pakketjes
Met alle gasten die regelmatig spullen vergeten, verstuurt Joyce regelmatig pakketjes met producten die achterblijven in huisjes of op andere plekken in de parken. “Iedere week vergeten mensen wel spullen die we dan opsturen. ’s Zomers versturen we zo’n 10 pakketten per week, ’s winters is dit minder”, laat Joyce weten.
Het gebruiksgemak is groot
Joyce is erg te spreken over het gebruiksgemak van Frama. “Opwaarderen van tegoed op de frankeermachine gaat heel makkelijk. Sinds twee jaar hebben we ook het verzendplatform ontdekt en dat is ook handig: je kunt hier zelf je labels printen. Voorheen moest ik dit bij het postkantoor laten doen.”
Ook geïnteresseerd in een frankeermachine of het online voormelden van (brievenbus-)pakketten?
Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.