Succesverhaal Univé Dichtbij

Univé biedt als totaaldienstverlener naast brand-, schade- en zorgverzekeringen ook levensverzekeringen en hypotheken aan, voor zowel particulieren als zakelijke klanten. Voorheen werkte men op de 23 kantoren in hoge mate met partijenpost, streekpost, Port-Betaald of nog met postzegels. Sinds kort heeft Univé Dichtbij gekozen voor Frama en haar moderne all-in-one frankeeroplossing Frama+.

Univé Dichtbij kiest voor Frama+ en is klaar voor de toekomst

Aalt Rakhorst: Het platform van Frama voorziet in een breed scala van producten die grotendeels bij de Unive organisatie passen. De centrale rapportagetool geeft ons inzicht in wat er op de vestigingen omgaat. Flexibel en future proof hetgeen past binnen het meer gecentraliseerd denken binnen Unive. Met Frama+ en de online-rapportage leggen wij de basis voor de toekomst en hebben we een partner gevonden op het gebied van postzaken."

Klantnaam: Univé Dichtbij

Contactpersoon: Aalt Rakhorst

Functie: Manager Facilitaire Zaken en ICT

Hoeveel poststukken per dag: Verdeeld over 23 vestigingen

Variëteit in gewichtsklasse: Divers

Afgenomen producten: Frama+ en Reporting

Hoe lang klant van Frama: Februari 2014





Maak een passend voorstel voor mij