Frama is de partner voor alle postzaken

Ervaar het ook en lees wie er al voor zijn gegaan

Succesverhalen

Zien is geloven dat begrijpen wij maar al te goed. Wie kan er nou beter vertellen hoe u kunt profiteren van de producten en diensten van Frama? Juist dat zijn onze klanten! Graag laten wij onze klanten aan het woord om u te overtuigen van onze mogelijkheden.

Jasper Snieder
Directeur bij FactorInck

"Met de frankeermachine van Frama verwerk ik snel en efficiënt mijn dagelijkse post. Doordat de frankeermachine via WiFi kan worden aangesloten heb ik ook geen internetkabels en aansluitingen in de buurt nodig."

Marianna Marchall
Secretaresse bij Montessori S.G.
Amsterdam

"Er is eigenlijk altijd al een frankeermachine van Frama hier geweest zolang ik mij kan herinneren. Onze poststukken worden snel en efficiënt verwerkt met de frankeermachine naar volle tevredenheid."


Aalt Rakhorst
Manager Facilitaire Zaken en ICT bij Unive Dichtbij

"Het platform van Frama voorziet in een breed scala van producten die bij de Unive organisatie passen. Met Frama+ en de online-rapportage (Reporting) leggen wij de basis voor de toekomst en hebben we een partner gevonden op het gebied van postzaken."

Bern Koele
Eigenaar van Ergoswiss

"Met Frama Parcel verwerk ik snel en efficiënt mijn dagelijkse pakketten naar mijn binnen- en buitenlandse klanten. Het label print ik vanaf elke willekeurige computer of mobiele device waardoor ik niet persee op kantoor hoef te zijn."

Edward Hamoen
Hoofd Facilitaire Dienstverlening bij Hippe Geboortekaartjes

"De frankeermachine is gemakkelijk door iedereen op kantoor zelf te bedienen. Het spreekt allemaal erg voor zich en als er iets niet duidelijk is dan nemen we contact op met Frama Care, zij zijn altijd goed bereikbaar."

Ruud Kraaij
Eigenaar van Rukra

"Wij versturen veel pakketten naar onze klanten in binnen- en buitenland. Frama Parcel voorziet daarin en werkt bovendien heel snel en eenvoudig. De pakketten betaal ik op rekening bij Frama en ik hoef daardoor niet meer contant af te rekenen op het postkantoor. Ideaal!"

Guus Esseboom
Directeur / Eigenaar bij Esseboom Advies & Financiële Diensten

"Met Frama RMail ben ik in staat om belangrijke e-mails met vertrouwelijke informatie via encryptie veilig te verzenden en weet ik precies wanneer ze zijn afgeleverd en geopend."

Reggey Dieters
Facilitaire Zaken bij OBIN

"Wij hebben per dag gemiddeld 6.000 poststukken die wij openen met een vol automatische briefopener. Samen met de couverteermachine en de frankeermachine gaat onze gehele postverwerking hierdoor super snel!"

Christine Burgemeester
Administratief Coördinator

"De frankeermachine staat naar volle tevredenheid te frankeren en we hebben geen gedoe meer met het bestellen of halen van postzegels. De postverzending gaat hierdoor nu op een vlotte en betrouwbare wijze en dat scheelt ons veel tijd."

Ben Hagemeijer
Eigenaar van Hagemijer Tweewielers

"Tegenwoordig gebruik ik voor al mijn brievenbuspost en brievenbuspakketten van 0-250 gram de frankeermachine van Frama en kan ik de verzendstatus volgen. Daarnaast verstuur ik ook veel pakketten over de hele wereld. Wellicht dat ik in de toekomst voor pakketten voor Frama Parcel kies. Alles onder één dak is wel zo makkelijk."

John Selten
Eindverantwoordelijke postkamer bij Marel

"Tegenwoordig hebben we 100 tot 150 poststukken per dag en dan moet je een machine hebben die dat aan kan. De couverteermachine van Frama in combinatie met de automatische briefopener en enveloppensluiter maakt dat de postverwerking op een plezierige en probleemloze wijze verloopt."

Marjon Broere
Management Assistente bij Heemex

"Bij eventuele problemen met de machine is één belletje naar Frama genoeg en het wordt opgelost. Sinds kort zijn we in het bezit van een Matrix F32 frankeermachine en verloopt onze postverwerking nog sneller en efficiënter. Alle posttarieven zijn voorgeprogrammeerd en we kunnen onze post tot maar liefst 12,5% voordeliger frankeren."

Arjan Aaldering
Systeembeheerder bij RID

Voor al onze 13 vestigingen hebben we een frankeermachine met LAN-aansluiting. Dit bespaart ons portokosten, de totale verwerking gaat sneller en binnen 2 jaar is onze investering al terug verdiend. Bovendien heb ik via de Reportingtool tot in detail inzicht in de portokosten per vestiging op één overzichtelijke factuur."

Erick Henzen
Grafisch ontwerper bij Bouwcenter

"Wij zochten een specialist die ons kon helpen bij het werven van nieuwe klanten. Print Personal verzorgt maandelijks met succes een direct mailing in combinatie met een persoonlijke online landingspagina met call to action. Zij nemen ons veel werk uit handen op het gebied van vouwen, inpakken, post klaar zetten en -verzenden."

Mathijs Kelder
Administratiekantoor Ba-lans

"RMail stelt ons in staat om belangrijke e-mails met encryptie te verzenden. Op die manier zorgen wij voor een veilige overdracht van gevoelige en persoonlijke klantinformatie. Daarmee voldoen wij aan de AVG. Daarnaast gebruiken wij RMail voor het versnellen van het ondertekening proces van contracten met de handige e-sign functie.”