Succesverhaal Bouwcenter

Bij Bouwcenter zijn alle bouw- en afbouwmaterialen verkrijgbaar onder één dak. Naast een compleet assortiment bouwmaterialen bieden ze ook hulp bij vragen en/of problemen tijdens het bouwen. Zij zoeken graag en snel naar oplossingen. Kwaliteit verliezen ze hierbij niet uit het oog. Meer informatie over de 86 Bouwcenter-vestigingen en actuele acties vind je op www.bouwcenter.nl

Bouwcenter werft nieuwe klanten met direct mailing campagnes via Print Personal

Erick Henzen: "Nieuwe klanten werven is belangrijk voor Bouwcenter, maar hoe pak je dat gestructureerd aan? Wij zochten een specialist die ons hierbij kon helpen. Wij kwamen uit bij Print Personal, een dochteronderneming van Frama. De know how van Print Personal helpt ons de klantrelaties te versterken met als doel tevreden klanten en vergroting van onze omzet. Print Personal verzorgt maandelijks met succes een direct mailing in combinatie met een persoonlijke online landingspagina met call to action. Zij nemen ons veel werk uit handen op het gebied van vouwen, inpakken, post klaar zetten en -verzenden. Het gemak van alles onder één dak."

Klantnaam: Bouwcenter

Contactpersoon: Erick Henzen

Functie: Grafisch ontwerper

Hoeveel Direct Mailings per maand: 100-800

Afgenomen producten: Direct Mail campagne incl. landingspagina

Hoe lang klant van Print Personal: Juni 2015




Maak een passend voorstel voor mij