Loading...

JYSK

JYSK verkoopt alles voor thuis. Van banken tot bedden en badkamerartikelen, tot bureaus en kasten. Een groot bedrijf met een mooie filosofie. Wij gingen praten met Angelique van den Akker, werkzaam bij het hoofdkantoor van JYSK.

JYSK
Gemak en gebruiksvriendelijkheid met Frama

‘Gemak’ en ‘gebruiksvriendelijkheid’ zijn keypunten voor JYSK. Iedere werknemer moet in staat zijn iets te versturen, zonder dat daar complexe systemen bij komen kijken.

Angelique vertelt hoe ze Frama leerde kennen: “Ons vorige frankeerapparaat deed het niet meer, dus toen zijn we gaan Googelen en kwamen op Frama uit. We bekeken de website en die zag er meteen goed uit, dus toen zijn we begonnen.”

Ook vertelt ze over hoe JYSK gebruik ging maken van het verzendplatform. "Omdat ik al frankeermachine klant was, ontving ik een mail van jullie. Dat het verzendplatform een mogelijkheid kon zijn voor het versturen van onze post en dat het via het verzendplatform goedkoper zou zijn."

Hoe verzenden jullie post en pakketten?

"Bij JYSK gebruik ik regelmatig de frankeermachine. Daarnaast maak ik online etiketten met barcodes via het verzendplatform van Frama."

Angelique van den Akker, JYSK hoofdkantoor

Post naar België

JYSK verstuurt veel post naar België. Hiervoor gebruikt Angelique het verzendplatform. Ook maakt ze gebruik van een labelprinter van Frama, die afgenomen kan worden met een abonnement. “Labels printen doen we zelf met een labelprinter van Frama. Deze koppel ik aan het verzendplatform en dan komt er na een paar klikken direct een sticker uit met het juiste label.”

Wat voor post verstuurt Jysk?

“We versturen zowel pakketten als brieven. Soms wel 50 pakketten per week, zowel naar Nederland als België. We verzenden naar medewerkers, hr en salarisadministratie. Elke maand krijgen we nieuwe medewerkers waar post naartoe moet.”

Ook geïnteresseerd in een frankeermachine of het online voormelden van (brievenbus-)pakketten?
Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.