Loading...

“Opwaarderen van frankeertegoed is heel eenvoudig.” Daphne Koot

QSN
Leestijd: 5 min

Daphne Koot is werkzaam bij QSN als office manager. Als Office Manager houdt Daphne allerlei facilitaire en organisatorische zaken draaiende. Om o.a. interne communicatie goed te verzorgen, maakt ze geregeld gebruik van de frankeermachine.

Wat vind je zo fijn aan de diensten van Frama?

“De frankeermachine is heel makkelijk in gebruik. We hebben nog nooit problemen gehad en als we contact hebben met de klantenservice van Frama, verloopt dit altijd soepel.”

Daphne Koot, Office Manager van QSN

Een goed alternatief

Volgens Daphne gebruikt iedereen die bij QSN op kantoor werkt, regelmatig de frankeermachine. “Onze Directeur en Financieel Medewerker hebben de frankeermachine soms nodig voor het versturen van een brief of factuur. Zelf gebruik ik ‘m voor het verzenden van zowel kaartjes, als pakketten, naar bijvoorbeeld collega’s intern. Ook bij het versturen van contracten gebruik ik de frankeermachine.”

Update is zo gepiept

Eén keer in de zoveel tijd heeft de frankeermachine een update nodig - en die is gelukkig zó gepiept. “Iedereen weet hoe deze update geïnstalleerd moet worden, dat is super fijn. We gebruiken de frankeermachine wekelijks en soms zelfs dagelijks.”

QSN
Aanbevelen aan andere partijen

Daphne zou de diensten van Frama dan ook zeker aanbevelen aan andere partijen. “We hebben nog nooit problemen ondervonden met de frankeermachine. Als we vragen hebben nemen we contact op met de klantenservice en dat contact verloopt altijd heel soepel. Via de chat heb je snel contact.”

“Opladen van krediet is heel eenvoudig en de machine is ook erg gebruiksvriendelijk. Je hebt geen bevoegdheid nodig om een betaling te doen en we betalen op factuur, wat overzichtelijk is voor onze administratie.”

Ook geïnteresseerd in een frankeermachine of het online voormelden van (brievenbus-)pakketten? Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.